woensdag 29 oktober 2014

Eergisteren heb ik me opgegeven voor het tijdschrift 'Boek-delen'. Dit tijdschrift kwam ik tegen via de website van Levende Talen.: http://www.deboekensalon.nl/boekdelen. Ik hoop door dit tijdschrift nog meer geïnspireerd te worden om over boeken te gaan praten, maar dan met de leerlingen van havo 4.
Gisteren kreeg ik al een eerste tijdschrift aan. Je kunt allerlei teksten ontvangen van schrijvers en er wordt ingegaan op zowel nieuwe als oudere literatuur. Ik geeft mijn lidmaatschap op dit tijdschrift een kans. Ik besef steeds meer, dat het praten over boeken erg actueel is.





Met havo 4 een klasse - klassenreader maken! Contextrijk of niet?

Vandaag ga ik dat idee uitwerken.  Natuurlijk is dit niet iets nieuws, maar dat met die recensies vind ik weer wel vernieuwend en ik vind da...