donderdag 5 maart 2015

Toch maar kahoot.it? Wat een succes!!!

Meer dan een week wil ik dit al delen: mijn kahoot-quiz voor havo 5. Ik dacht: "Ach, de leerlingen vinden het vast wel aardig om te doen!" Maar nee, ze wilden de quiz twee maal doen en het liefst nog een quiz erbij. Tot mijn verbazing vond ik toen ze dat vroegen een heleboel uitdagende quizzen. Bijvoorbeeld die van argumentatie voor vwo 5! Geweldig, dus, die Kahootsite en geweldig dus, de quiz die ik had gemaakt en had uitgevoerd in drie klassen.
Dit is de link: https://create.kahoot.it/#user/c2118eaa-f7a2-4ae2-bb6f-378c4833530e/kahoots/created




De volgende quiz zal gaan over woordenschat voor in havo 5 en misschien ga ik argumenteren v5 nog wel in havo 4 toepassen!!
Ik zou zeggen: "Probeer het ook uit in de klas!"

Met havo 4 een klasse - klassenreader maken! Contextrijk of niet?

Vandaag ga ik dat idee uitwerken.  Natuurlijk is dit niet iets nieuws, maar dat met die recensies vind ik weer wel vernieuwend en ik vind da...